Így vagy úgy sikerült randik

Így vagy úgy sikerült randik

Párhuzamos chat, több vas melegítése (bevezető)

2015. november 11. - Phoenix1985

Az üzleti életből indultam ki, hogy a mennyiségből lesz a minőség, hát 2 év gyakorlata után, úgy látom, de inkább ki merem jelenteni, hogy ez a társkeresésben egy biztos csőd. Mielőtt részletezem idézek Mihalec Gábor Gyűrű-kúra című könyvéből (nem csak házasulandóknak, házasoknak, párkapcsolatban élnőknek szól, hanem egyedülállók is sok hasznát vehetik szerintem):

"Az egyszeri fiatalember elhatározta, hogy addig nem nősül meg, amíg meg nem találja a tökéletes nőt. Álmai asszonya okos (de nem okosabb, mint ő maga), karcsú, csinos pontos, rendszerető, de nem kényszeres), házias, és kommunikatív (de nem fecsegő). Néhány évvel később találkozott régi barátjával, aki megkérdezte tőle, hogy megtalálta-e a tökéletes nőt. A válasz: "Találtam csinos, szép, okos, házias nőket, de egyet sem láttam, akiben minden meglett volna. Még mindig keresem az igazit." Eltelt néhány év, és (már nem éppen fiatal) emberünk újra találkozott régi barátjával, aki ismét megkérdezte a keresés eredményéről. "Megtaláltam" - hangzott a válasz. Majd sóhajtva hozzátette: "Csak az a baj, hogy ő meg a tökéletes férfit keresi." "

 Ez azért kapcsolódik ide, mert valahogy magam is egy olyan társat szeretnék, aki kívül-belül közel áll hozzám, az elképzeléseimhez. Erről majd máskor! Lényeg, hogy randivonalon alkalmanként az elején 10-20 levelet is írtam és igen írtam, nem Ctrl copy megoldást választottam. Szinte minden profilon találtam valami egyedit, amibe bele lehetett kapaszkodni.Napok teltek, szinte senki sem olvasta, aztán, aki olvasta, azok nem jelentkeztek, vagy egyszerűen törölték az üzenetet. 1-2 hét kellett, hogy választ kapjak, az első válaszok az automatikus elutasító üzenetek voltak, de legalább emberszámba vettek. Akkor alakítottam a profilon, újra elkezdtem a levelek írását, itt már az első 1-2 mondat standard volt, de a megszólítás továbbra is névre szólt és az egyedi gondolatok is maradtak. Most már voltak rövidebb beszélgetések, de randi nem, azt a választ kaptam erre a kérdésre, hogy még korai, még beszélgessünk. Mivel találkozó nem lett én folytattam a levelek írását a profilok nézését. Persze kezdődtek a párhuzamos beszélgetések, a hasonlítgatás. Egyszóval kezdetét vette a bonyodalom, a totális realitásvesztés (ami persze nem tűnt fel).

Folyt köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://randiznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr338059028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása